• RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.


Hugo is now 10 days old. He eats and sleeps a lot everyday. Masami and I were blessed to have Mihono Ozasa with us for 3 weeks. By the way, she had her birthday several days ago (click here). We are also thankful that many of you have sent us words of congratulations and sent us so many gifts. We feel so loved by our friends. Thank you very much.
拓賢君は今日で産まれてから10日目になりました。毎日たくさん飲んでたくさん寝てます。美保乃お母さんが産後3週間いてくれているので、感謝です(ちなみに美保乃お母さんの誕生日は今週でした。ここをクリック)。そしてたくさんの人におめでとうや、プレゼントと頂いて、本当に祝福されてるのなと思いました。ありがとう。

Click here to see more pictures and videos
もっと写真やビデオを見る

(親バカ発揮100%なので注意)

I've posted more pictures and videos on my website. Hugo had high level of bilirubin so he had to sleep in UV light bed for 3 days but he is completely healthy now. So you'll see a picture of Hugo lying in the blue lighted bed; don't worry about it too much.
僕のサイトにもっと拓賢君の写真やビデオを載せました。拓賢君が青いベッドに寝ている写真がありますが、黄疸の危険があったので、紫外線ベッドに3日程寝ていただけです。なので、心配しないでね。拓賢君はハキハキで元気にしてます。

1 comments:

yoko said...

毎日このページを開いて写真見てるよ~泰真もおかげでこのページ開くとベイビーたくとと言える様になりましたよ~。
またたくさんのあたらしい写真載せてね~