• RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.


This week, it was my mother-in-law (Mihono)'s birthday. Since, Masami just barely gave birth to Hugo, we only were able to celebrate with simple cake and few other things. But I think what mattered more that night was what was felt inside the heart and not what was provided for her.
今週は美保乃お母さんの誕生日だった。拓賢君が産まれたばっかりなので、簡単なケーキぐらいしか用意できなかった。でも、大切なのはやっぱり物より心だよね。

Click here to see more pictures and videos
もっと写真やビデオを見る

Even though Mihono is my mother-in-law. We are just like peas and carrots, and I think thats a great blessing. I came all the way from Japan to help out Masami's labor and Hugo, so we celebrated her birthday with thanksgiving. She does so much for us right now that we are beginning to get concerned about how we might live without her.
義理のお母さんなんだけど、美保乃お母さんとは凄い仲が良い。それって本当に恵まれていることだと思う。彼女にはお産とか、拓賢君のためにお手伝いに日本からわざわざ来てくれているので、感謝に気持ちも込めて祝いました。彼女が帰っちゃったら、凄い家のまわりが大変になるなあ。すでに心配です。お母さんありがとう。

1 comments:

めぐ said...

そうだよねー、私たちもベイビー生まれて1ヶ月近くお母さんがいてくれたので、帰ってしまってから、急に寂しくなったし、何よりもどれだけ助けてくれてたか心からきづいたよ。でも、たくとくんの成長が支えになるよねー。